محمود عبدالهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با یادآوری مشکلات اعتباری آکادمی فوتبال افزود : زمین آکادمی هیات فوتبال در سالهای گذشته در شهرک مینودر مشخص شده است اما به علت نبود بودجه و مشکلات دیگر نیمه کاره و بلاتکلیف مانده است .
وی افزود: انتظار جامعه بزرگ فوتبال استان از استاندار ورزش دوست این است که با تخصیص اعتبارات ویژه مراحل تکمیل این مجموعه مشخص شود .
این مسئول ورزشی افزود: ما پیگیر حضور نمایندگان فدراسیون در استان و ارزیابی از زمین های چمن طبیعی همچون شهید رجایی، سردارآزادگان و سالن ورزشی الغدیر هستیم تا بتوانیم آکادمی هیات فوتبال را تاسیس نماییم .
دبیر هیات فوتبال استان قزوین گفت : طی رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال کشور به زودی نمایندگان ویژه ارزیاب برای ارزشیابی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری هیات فوتبال استان حضور می یابند تا داشته های فوتبال و فوتسال استان برای تاسیس آکادمی فوتبال مشخص شود.
وی افزود: مشکل بزرگ جامعه فوتبال استان این است که چیزی به امکانات ورزشی این رشته بعد از 30 سال اضافه نشده است و همین داشته های کم نیز مشکلات زیادی دارند.
عبداللهی افزود: امیدواریم مسئولان استانی، شهری و شوراها درشهرستانها به ویژه قزوین با اختصاص بودجه برای توسعه این رشته و ایجاد فوتبال پویا اقدام کنند.
وی با بیان اینکه در سال جاری مسابقات زیادی در استان برگزار شده است،افزود: برخی تیم ها به دلیل مشکلات مالی در لیگ استانی حضور نیافتند که امیدواریم با تغییر در شکل و روش مسابقات فوتبال باشگاهی استان همه ظرفیت ها فعال شوند.
وی افزود: سالیانه بین 400 تا 500 مسابقه دررشته های فوتبال و فوتسال در استان برگزار می شود که نشان دهنده فعالیت باشگاه ها در رده های سنی نونهالان تا پیشکسوتان است.
وی ادامه داد: وجود بیش از 10 هزار بیمه شده در این رشته در استان نشان می دهد که فوتبال و فوتسال استان با وجود همه مشکلات و عدم حمایت ها، همچنان ورزش پرطرفدار استان است.
استان قزوین بیش از 10 هزار فوتبالیست بیمه شده دارد.
6101*خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.