به گزارش ایرنا، احمد شریفی زاده روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان قزوین افزود: این نهاد می تواند مدیران را در خدمت رسانی بهتر به جامعه و همچنین تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی یاری کند.
وی از جهاد دانشگاهی به عنوان یک هویت مستقل علمی که از رویش های انقلاب اسلامی است نام برد و گفت: این نهاد از زمان تاسیس خود تاکنون در مسیر توسعه علمی کشور گام برداشته است.
شریفی زاده در ادامه به فعالیت های علمی جهاد دانشگاهی از جمله بومی سازی دانش در جهت رفع نیازهای کشور اشاره کرد و گفت: این نهاد دارای 133 گروه پژوهشی است که در مراکز خدمات فنی و پژوهشکده ها مشغول فعالیت در حوزه های مختلف علمی هستند.
وی همچنین با اشاره به لزوم حمایت های بیشتر از جهاد دانشگاهی به منظور تقویت و توسعه فعالیت های علمی این نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی، گفت: در حال حاضر 10 درصد منابع جهاد دانشگاهی توسط دولت تامین می شود و سایر منابع مورد نیاز با تلاش جهادی فعالان این مجموعه بدست می آید.
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی اظهار امیدواری کرد با پشتیبانی مسئولان قزوین برخی طرح های ملی مانند تولید اسباب بازی های ایرانی-اسلامی، طرح های پزشکی از جمله درمان ناباروری و تدوین کتاب انگلیسی منطبق با فرهنگ ایرانی از سوی جهاد دانشگاهی قزوین با موفقیت به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.
در پایان این آیین فرشاد پیله چی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی قزوین معرفی و از خدمات محمد حسین فائزی سرپرست قبلی تجلیل شد.
3013* تهیه و انتشار: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.