به گزارش ایرنا،منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بویین زهرا با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی،افزود: این واقعه پیام ولایت پذیری ملت مومن و انقلابی ایران را به دنیا مخابره کرد.
وی در ادامه به اولویت های اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: ایجاد رونق به تولید و اشتغالزایی از مهم ترین اهداف دولت به شمار می رود.
حبیبی اضافه کرد: پیاده سازی اهداف دولت در حوزه های اقتصادی به داشتن مدیران شجاع، خلاق و ریسک پذیر و تسهیل گر نیازمند است.
این مسئول با بیان اینکه قوانین انعطاف پذیر هستند،افزود: مدیران باید با توجه به این موضوع به سود تولید و سرمایه گذاران تصمیم بگیرند تا بتوان با رونق اقتصادی در جامعه برای جوانان شغل ایجاد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: باید به سمت سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار حرکت کرد و آنان را به تحرک و فعالیت بیشتر ترغیب کنیم.
فرماندار بویین زهرا نیز در ادامه این نشست گفت: عده ای به دنبال ناامید ساختن مردم هستند که باید بدانند با این کار خود بدون شک در مقابل رهبری و امام (ره) قرار دارند.
علی رحمانی با تاکید بر اینکه باید همواره به مردم امید بدهیم،افزود: ناامید ساختن مردم از اهداف اصلی دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: باید همواره در جهت پیشبرد سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا نظام و کشور به اهداف خود دست یابد.
فرماندار بویین زهرا افزود: این شهرستان بسترهای مناسبی برای رشد و توسعه دارد و می توان نسبت به ایجاد بندر خشک در آن اقدام کرد.
رحمانی همچنین خواستار کمک بیشتر بانک ها به واحدهای تولیدی بویین زهرا شد و گفت: بانک ها بازوان توانمند و امید بخش دولت هستند که امیدواریم در جهت کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی نگاه ویژه ای داشته باشند.
شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام است و دارای چهار بخش با 125هزار نفر جمعیت است.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.