نصرت الله علیرضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حمایت دولت از ارتباط مردم با جهان از طریق فضای مجازی افزود: امروز نباید جوامع کشورها را یک چهاردیواری فرض کرد بلکه بواسطه فناوری و ایجاد شبکه های ارتباطی همه مردم دنیا با یکدیگر در ارتباط بوده و دنیا را باید به مثابه یک دهکده جهانی درنظر گرفت.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: باید به جای محدودسازی و ممنوعیت در عرصه فضای مجازی از نشر افکار مختلف استقبال کرده و هراسی از آن نداشته باشیم چرا که مردم قدرت تشخیص مسیر درست و مناسب را دارند.
علیرضایی با بیان اینکه همان گونه که رییس جمهوری تاکید کردند دسترسی آزاد مردم به اطلاعات از حقوق مسلم شهروندی آنهاست، گفت: ما باید خود را مقابل آسیب های فضای مجازی تقویت کنیم و در رابطه با نیازها و مطالبات نسل فعلی پاسخ مناسب داشته باشیم نه اینکه به دلیل ترس از آسیب های آن، این فضا را برای جامعه بسته و یا محدود کنیم.
وی با بیان اینکه فضای مجازی آسیب هایی نیز دارد اما مقام معظم رهبری فرمودند که فرصت های مربوط به این فضا بیش از تهدیدهای ان است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم،اضافه کرد: طبیعی است اگر در ظرف فضای مجازی چیزی نگذاریم دیگران آنرا برای ما پر می کنند.
3013
تهیه و انتشار: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.