حجت الاسلام عباس نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سوی دیگر رها سازی بی قید و بند این فضا نیز صحیح نیست که البته با مدیریت صحیح در این رابطه نیازی به این اقدام احساس نمی شود.
وی با اشاره به تاکید رییس جمهوری به عدم فیلترینگ شبکه های اجتماعی،اظهار کرد: امروزه فضای مجازی به عنوان یکی از وسایل مهم اطلاع رسانی به جامعه است و شبکه های مجازی جای خود را در میان مردم بازکرده اند.
این مسئول همچنین گفت: نمی توان با فشارهای غیرکارشناسانه برای محدود کردن این شبکه ها اقدام کرد و یا آنها را نادیده گرفت و رها ساخت.
این مسئول فرهنگی اضافه کرد:باید در مقام نخست دولت و حاکمیت با وضع قوانین برای استفاده از فضای مجازی وارد عرصه شوند و در مرحله بعد خانواده ها نیز با دقت و هوشیاری استفاده از این فضا را مدیریت کنند.
وی افزود:مدیریت کردن فضای مجازی چندلایه و چندبخشی است و یک بخش آن به دولت بخشی دیگر به خانواده ها باز می گردد تا بتوانند آسیب های این فضا را کاهش دهند.
حجت الاسلام نظری افزود: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدیدی برای جامعه است اما با برنامه ریزی مناسب می توان تهدیدهای این فضا را به فرصت تبدیل کرد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.