به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با بیان اینکه نقشه های آمریکا برای اینکه موضوع ایران را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح و کشور ما را محکوم سازد به سنگ خورده است، افزود: امروز شاهدیم که حتی متحدان آمریکا نیز نظرهای دولتمردان این کشور زورگو و مستکبر را نمی پذیرند.
حجت الاسلام قابل ادامه داد: با این وجود آمریکا به عنوان شیطان بزرگ هیچ وقت دست بردار ایران نیست و هرروز تلاش می کند تا توطئه جدیدی را علیه ما ایجاد کند که اعلام دادن موشک از سوی ایران به یمن نیز از این دست توطئه ها است.
امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: فرا رسیدن دی ماه یادآور حماسه 9 دی است که در آن به جولان ضد انقلاب در کشور خاتمه داده شد.
وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی خروش مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در حمایت از ولی فقیه و ارزش های انقلاب و نظام بود.
حجت الاسلام قابل افزود: به مناسبت سالروز حماسه 9 دی هفته آینده در یک تجمع باشکوه مردمی بار دیگر اعلام خواهیم کرد پشت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده و فریاد خود را بر سر آمریکا و موریانه های تحت تعلیم او سرخواهیم داد.
امام جمعه موقت قزوین در ادامه به مناسبت های مذهبی پیش رو اشاره کرد و ولادت امام حسن عسکری (ع) را به شیعیان و همچنین میلاد حضرت عیسی را نیز به پیروان این پیامبر تبریک گفت.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.