به گزارش ایرنا،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در نشست شورای قرآنی استان قزوین با تاکید بر حضور موثر و مدیریت جدیِ فعالان عرصه فرهنگی در فضای مجازی،اظهار کرد: ترویج فرهنگ نماز و قرآن با بهره‌ گیری از این فضا، تهدیدهای این حوزه را به فرصت تبدیل خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت‌های فضای مجازی را بسیار بیشتر از تهدیدهای آن معرفی کرده‌اند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با این رویکرد به فضای مجازی نگاه کنیم تا بهره بیشتری از فرصت‌های آن ببریم.
امام جمعه قزوین اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از متخصصان و کارشناسان توانمندی که در قزوین وجود دارد، در تولید محتوای مناسب در فضای مجازی پیشتاز باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: اصول قرانی باید در فرهنگ عمومی جامعه به یک موضوع نهادینه تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: این اصول همچنین باید در سرلوحه کارها و برنامه های دولت قرار بگیرد.
امام جمعه قزوین گفت: در منابع دینی تاکید شده است که قرآن باید امام و ولی شما قرار گیرد بنابراین باید برای تحقق دغدغه‌های قرآنی جدیت و برنامه لازم را داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه قرآن انسان‌ها را به کارهای ارزشمند و ماندگار هدایت می‌کند،اظهار کرد: باید کاری کنیم تا اصول ثابت قرآنی در تمام بخش‌های جامعه جاری شود و اگر به چنین هدفی دست پیدا کنیم به موفقیت و سعادت مندی دست می یابیم.
آیت الله عابدینی افزود: باید خوراک برنامه های فرهنگ عمومی در نشست های قرآنی تهیه شود و اصولی نظیر صداقت و کرامت که مورد تایید دین قرار دارند، به عنوان یک اصل دینی مورد توجه قرار گرفته و در جامعه نشر پیدا کند.
6194*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.