نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی معتقد است: با توجه به این که طرح جامع قزوین هنوز اجرایی نشده ،گاهی مسئله تغییر کاربری ها در کمیسیون ماده 5 به توسعه و آینده شهر کمک نخواهد کرد و باید در این زمینه دقت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم شهردار قبلی و معارفه شصت و سومین شهردار قزوین افزود: تاب آوری شهرها در برابر تغییر اقلیم بسیار مهم است لذا در این راستا باید به بخش پژوهش و مستحکم کردن شهرها توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: در گذشته بیشترین توجه به مرکز شهر بود و این رویه باید تغییر کند و مدیریت شهری جدید باید به توسعه جنوب شهر و نواحی منفصل شهری توجه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم قزوین ادامه داد: انتظار داریم در بحث مدیریت شهرداری، مدیریت بانوان و جوانان بر محور شایسته سالاری در دستور کار قرار گیرد.

زرآبادی با اشاره به تاکید خود به اعضای شورای شهر و شهردار در خصوص اهمیت حفظ باغستان سنتی قزوین خاطر نشان کرد: انتظار می رود مشکلاتی که در گذشته در حوزه باغستان ها، پسماند و محیط زیست شهری وجود داشت با اهتمام شورا حل شود.

وی ابراز امیدواری کرد: از توان مشاوره ای اعضای ادوار شورای شهر قزوین استفاده شود.

زرآبادی در پایان گفت: قطعا با توجه به اعلام آمادگی بخش خصوصی در خصوص راه اندازی متروی هشتگرد – قزوین و پیگیری این مساله توسط مدیران شهری قدم بزرگی در توسعه استان قزوین برداشته می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.