به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز جمعه در آیین یاد بود مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که در سالن کوثر قزوین برگزار شد، افزود: اگر همه حوادث پیش از انقلاب از سال 42 به بعد و پس از پیروزی انقلاب را بررسی کنیم، به نقش سازنده و تاثیرگذار این شخصیت بزرگ بیشتر پی می بریم.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در رزوهای سخت تصمیم ساز و تصمیم گیر بود، اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری هاشمی یک مبارز نبود بلکه حامی همه مبارزان بود.
استاندار قزوین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای رویکردی آینده نگر بود و همواره دغدغه کشور و انقلاب را به همراه داشت.
وی با بیان اینکه این شخصیت بزرگ و ماندگار انقلاب اسلامی در تصمیم گیری های خود آینده مردم، انقلاب و نظام را درنظر داشت،افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشت و هیچ تصمیم وی بدون فکر و تحلیل نسبت به شرایط و آینده نبود.
استاندار قزوین از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصیتی فکور و صبور نام برد و گفت: یادمان نمی رود که وقتی وی رد صلاحیت شد، همگان را به آرامش و ادامه حرکت در مسیر صحیح دعوت کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمایه های زیادی را از دست داده است که باید مسیر آنان را ادامه دهیم، اظهار کرد: باید با صبوری و صلابت راه امام خمینی (ره) و شخصیت های بزرگ انقلاب را ادامه دهیم و در خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی جدی تر و مصمم تر گام برداریم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری 19 دی ماه سال گذشته پس از سال ها خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.