به گزارش ایرنا،خدیجه نیزاری روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از دبستان 12 کلاسه فرهنگ تاکستان که با حضور نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و استاندار برگزار شد،افزود: تاکنون شاهد اجرای طرح های بزرگی توسط بانوان خیر در سطح کشور بوده ایم که امیدواریم این روند تداوم یابد.
مشاور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تعهد خیران قزوین امسال در حوزه مدرسه سازی 80 میلیارد ریال بوده که از این رقم 70 میلیارد ریال محقق شده و این نشان از عزم جدی این قشر برای کمک به ارتقای زیرساخت های حوزه آموزش است.
نیزاری با اشاره به اجر اخروی که خداوند برای خیران در نظرگرفته است،اظهار کرد: تمامی اعمال انسان ها در این دنیا نتیجه و ثمره ای را به دنبال دارد بنابراین چرا نباید انسان ها با اعمال خود نتیجه و ثمره ای نیک برای آخرت خود فراهم سازند؟

**مدرسه سازی از مهمترین باقیات صالحات است
استاندار قزوین نیز در ادامه این آیین گفت: یکی از مهمترین باقیات صالحات برای انسان مدرسه سازی است.
عبدالمحمد زاهدی گفت: ساخت مدارس و مجموعه های آموزشی خیر و برکت زیادی در حوزه علم آموزی و خدمات رسانی به جامعه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: انسان ها با مدرسه سازی و فعالیت در امور خیریه عاقبت به خیر می شوند و امیدواریم همه در چنین مسیرهای متعالی قدم برداریم.
آموزشگاه 12 کلاسه فرهنگ تاکستان با همت یک خیر با 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در یک هزار و 617 متر مربع ساخته شده است.
در ادامه این آیین با اهدای گل و لوح تقدیر از خیر این فضای آموزشی تجلیل شد.
سال قبل در استان قزوین 17 مدرسه توسط خیران ساخته و به بهره برداری رسید.
استان قزوین هم اکنون دارای 2 هزار و 209 واحد آموزشی فعال است.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.