به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی بعدازظهر سه شنبه در آیین قدردانی از مدیران عامل بانک‌ها و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برای روند مناسب پرداخت وام های مسکن به جامعه ایثارگران،افزود: ضروری است خدمت رسانی به قشر ایثارگران که ایران اسلامی مدیون جانفشانی های این عزیزان می باشد در سر لوحه کار همه مدیران باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در خدمت رسانی به این قشر باید از یکدیگر پیشی بگیریم.
وی با بیان اینکه سهمیه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین 638 فقره وام مسکن بوده است،گفت: از این رقم 590 فقره وام به متقاضیان ارایه شده و سایر نیز در حال پرداخت است.
این مسئول افزود: امیدواریم نگاه مثبت مدیران در ارایه‌ خدمات به جامعه ایثارگران همچنان مستمر باقی بماند تا بخشی از دین خود نسبت به این قشر معظم جامعه را ادا کنیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین نیز در این آیین گفت: در سال 94، درصد جذب وام مسکن برای جامعه ایثارگران قزوین 84 درصد و در سال 95 این عدد به 98 درصد افزایش پیدا کرد.
علیرضا حقایق پور افزود: تحقق این مهم نسبت به سال‌های گذشته در تاریخ بنیاد شهید بی‌سابقه بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با بیان اینکه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند،گفت: امروز امنیت و آرامش خود را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های این قشر هستیم.
در این نشسست از خدمات مدیران بانک‌های مسکن، تجارت، رفاه کارگران، ملی، سپه، صادرات و ملت قزوین در پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
استان قروین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار جانباز است.
در حال حاضر 40 هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان قزوین زیر پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
6104*3013
خبرنگار:ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.