جواد حق لطفی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در گردنه کوهین واقع در مسیر آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت نیز در حال باریدن است و به این ترتیب هم اکنون در همه گردنه های استان شاهد بارش این نعمت الهی هستیم.
وی اظهار کرد: بارش برف در گردنه های آوج واقع در جاده قزوین-همدان، قسطین لار و بهرام آباد واقع در مسیرهای قزوین-الموت و طالقان واقع در مسیر آبیک به طالقان از صبح امروز آغاز شده و ادامه دارد.
این مسئول گفت: با وجود بارش برف در گردنه های استان، تردد خودروها به شکل عادی از آنها در جریان است.
حق لطفی افزود: نیروهای راهدار استان هم اکنون در گردنه های یاد شده مشغول نمک پاشی و برف روبی هستند.
وی در ادامه از مسافران خواست تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر با همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس های گرم و آذوقه، نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و با پلیس و نیروهای راهدار مستقر در طول جاده های استان همکاری کنند.
به گفته وی، 30 تیم راهداری به همراه 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 300 راهدار در 24 راهدارخانه و جاده های اصلی و فرعی استان قزوین آماده خدمات رسانی در سرما و کولاک زمستانی هستند.
وی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند آخرین وضعیت جاده های کشور و استان را از شماره تلفن 141 جویا شده و یا از طریق تصاویر دریافتی دوربین های نظارت تصویری سامانه مرکز مدیریت راه ها به نشانی www.141.ir نیز مشاهده کنند.
استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
3013**تهیه و انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.