به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عوارضی آزادراه قزوین-زنجان، حین کنترل خودروهای عبوری و بازدید از یک دستگاه اتوبوس، به یکی از مسافران مشکوک شدند.
سرهنگ خدایی تصریح کرد: در بازرسی از لوازم همراه این مسافر، 9 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و وی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

**کشف 84 راس دام فاقد مجوز حمل در شهرستان البرز
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 84 راس دام فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داده است.
سرهنگ سهراب خسروی گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین- کرج، یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل دام را جهت بررسی متوقف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این کامیونت 84 راس گوسفند بدون مجوز حمل را کشف کردند، گفت: دام های مکشوفه از زنجان به مقصد تهران بارگیری شده بود.
وی با تاکید بر اینکه ارزش دام های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 500 میلیون ریال برآورد شده است،افزود: ماموران پلیس ضمن تحویل دام های مکشوفه به اداره دامپزشکی، فرد متخلف را پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.
سرهنگ خسروی همچنین از کشف 650 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان البرز خبر داد و گفت: این کالاها شامل 2 هزار و 650 مورد انواع البسه و 79 هزار نخ سیگار خارجی بوده است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.