نادر میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جوانان بشر دوست عضو سامانه حمایت روانی جمعیت هلال احمر استان قزوین طی 6 روز در هشت روستا و در 6 نوبت در شهرهای سرپل ذهاب و قصرشیرین در راستای تسکین هموطنان بویژه کودکان آسیب دیده روستاها خدمات ارائه کردند.
وی اضافه کرد: پس از زلزله کرمانشاه تیم سحر هلال احمر قزوین با حضور در مناطق آسیب دیده در قالب 2 تیم 14 نفره به همراه یک روانشناس برنامه های عمومی و اختصاصی را برای گروه های سنی مختلف در دستور کار خود قرار دادند.
میرزایی، مشاوره های انفرادی و گروهی،اجرای برنامه های صحنه ای و میدانی ویژه کودکان، مسابقات فرهنگی، بازی های گروهی، برگزاری کارگاه های نقاشی و کاردستی و اهدای بسته های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی را از جمله خدمات این تیم عنوان کرد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: روان شناسان این گروه، با جمع آوری نقاشی ها و نوشته های کودکان و نوجوانان به تحلیل آن خواهند پرداخت که نتایج حاصل از آن می تواند مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه، ایجاد مناسبات بهداشت روانی،ارتقای سطح امید به زندگی و شادسازی کودکان را از اهداف اصلی تیم های حمایت روانی در زمان بلایای طبیعی دانست.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.