به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، سردار مهدی محمودی افزود: ماموران انتظامی قزوین حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو مشکوک و پس از متوقف کردن آن و استعلام از سامانه به سرقتی بودن این وسیله نقلیه پی برده و بلافاصله راننده را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی و انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های انجام شده توسط کارآگاهان به سرقت هشت دستگاه خودرو پیکان و سواری پراید و همچنین به 31 فقره سرقت ضبط خودرو در قزوین اعتراف کرد.
این مقام انتظامی افزود: پس از اعتراف سارق به سرقت چند خودرو و فروش لوازم خودروهای سرقتی، 2 نفر مالخر نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.
سردار محمودی با اشاره به کشف و تحویل خودروهای سرقتی به مال باختگان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

**کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا
در خبر دیگر به نقل از مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین آمده است، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی بخش شال حین گشت زنی در جاده کوره ملی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودرو، 2هزار لیتر فرآورده های نفتی از نوع گازوئیل کشف شد.
سرهنگ علیان نژادی با اشاره به ارزش 24 میلیون ریالی سوخت کشف شده برابر اعلام کارشناسان،اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.