به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج داشتن فرهنگ علم، بصیرت، معرفت و آگاهی است و جامعه را به سمت رشد و تعالی پیش می برد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: بسیج همچنین داشتن ایمان، اخلاق و عمل صالح است و توجه و تکیه به آن جامعه را سالم ،امانتدار و عامل به رفتار نبوی به بار می آورد.
وی افزود: بسیج، همچنین عزت، اقتدار و سربلندی است و کشور را در برابر دشمنان مقتدر و عزتمندانه اداره می کند.
حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: بسیج، محبت، رافت و مهربانی است تا اقشار مختلف جامعه به رفتار و اندیشه های اجتماعی و فرهنگی آراسته شوند و شاهد گسترش برخی تخلفات و رفتارهای ناشایست نباشیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج، فرهنگ تلاش، کوشش و عمل صالح است تا در عرصه تولید و سازندگی کشور با اتکا به توانایی های درونی راه استقلال را پیموده و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.
وی تصریح کرد: بسیج، فرهنگ خدمت بی منت، بی توقع، خالصانه، عفو، گذشت و ایثار و فداکاری است تا تلاش برای خدمت رسانی و رفع محرومیت ها و کاستی ها در اقصی نقاط کشور شکل گیرد.
حجت الاسلام قدرتی اعلام کرد: بسیج، فرهنگ پاکی، پاکدامنی و طهارت است تا با تربیت فرزندان رشید، مومن و انقلابی بستر ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کنیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: با نگاه عمیق، علمی و توام با مطالعه درخواهیم یافت که کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در گرو نهادینه کردن فرهنگ بسیجی است.
وی عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا و تلاش و ایثارگری رزمندگان، در نهایت اقتدار و عزت هستیم و این اقتدار حاصل خون شهدا و زحمات خانواده های آنهاست.
حجت الاسلام قدرتی اظهارداشت: مادران شهدا باید الگوی ما در جامعه باشند و مبادا مادران از وظیفه خطیر تربیت و تعلیم غافل شوند که در این صورت زیان خواهیم کرد.
وی یادآورشد: برای کاهش آسیب های اجتماعی راهکاری جدی تر و مهمتر از فرهنگ سازی و کار اجتماعی و فرهنگی نداریم.

**دادستان عمومی و انقلاب قزوین: فرهنگ بسیجی داعش را شکست داد
دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز به مناسبت هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیجی رزمندگان اسلام را در برابر نیروی تا به دندان مسلح شده از سوی آمریکا و آل سعود به پیروزی رساند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی افزود: شجره طیبه بسیج که با فرمان رهبر کبیر انقلاب در پنجم آذر ماه 1358 شکل گرفت تا به امروز دستاورد ها و خدمات ارزنده ای را برای انقلاب و ملت ایران و دیگر ملت های آزادی خواه به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: بسیج ابتدا با اهداف ایفای نقش مکمل برای نیروهای نظامی توسط معمار کبیر انقلاب ایجاد شد اما در ادامه با نهادینه شدن فرهنگ بسیجی، قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران تضمین شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: بسیج در تداوم انقلاب و مقاومت هشت ساله دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کرد و بعد از جنگ تحمیلی نیز در عرصه های مختلف شاهد تجلی این فرهنگ بودیم.
حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی در برابر نیروهای تکفیری ایستاد و وحدت نیروهای مردمی را در عراق و سوریه رقم زد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: امروزه فرهنگ بسیجی که برگرفته از قیام امام حسین (ع) است در برابر سیاست های استکباری کشورهای غربی به خصوص آمریکا ایستاده و در احقاق حقوق محرمان جهان گام برداشته است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ پایداری و مقاومت در مقابل ستم و ستمگران، فرهنگ عشق به الله و جهاد و شهادت و فرهنگ ما می توانیم است و در این فرهنگ خداباوری، تکیه بر قدرت لایزال الهی و فرهنگ بندگی و مردم داری موج می زند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآورشد: امروز باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم چون بسیج نشان داده در عرصه های مختلف کلید حل مشکلات است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.