به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، عباس کاظمی به مناسبت هفته بسیج در اجتماع بسیجیان صدا و سیمای مرکز قزوین با تبریک پیروزی محور مقاومت بر عناصر تکفیری داعش افزود: دستاوردهای پیروزی جبهه مقاومت بر نظام سلطه و کشورهای استکباری نتیجه عنایت الهی و پایمردی رزمندگان و مجاهدان محور مقاومت است.
این مسئول گفت: شکل گیری جبهه منسجم محور مقاومت در برابر استکبار و برتری گفتمان مقاومت بر سازش در سایه رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان نتایج دیگر این پیروزی ها بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید همیشه تابع فرمان ولایت فقیه باشیم تا به نظام و میهن اسلامی ما آسیبی وارد نشود،گفت: مخاطبان فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری،انقلابیون و دوستداران انقلاب اسلامی هستند تا در مواقع لزوم با درک تحولات محیطی و شرایط پیرامونی برای دفاع از آرمان های انقلاب اقدام نمایند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین در ادامه به برنامه های نظام سلطه و کشورهای استکباری برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن همواره با برنامه ریزی های پیچیده و دقیق و از راه های مختلف به دنبال شناسایی نقاط ضعف ما بوده تا بتواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد سازد.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان قزوین همچنین از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین به خاطر پوشش رسانه ای پیاده روی اربعین و به کارگیری خلاقیت و مدیریت هوشمند در فعالیت ها و خدمات ارائه شده در این حوزه قدردانی کرد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.