به گزارش ایرنا، داود محمدی عصر شنبه در بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در حال احداث شهید رجایی از طرح های بنیاد شهید و امورایثارگران قزوین افزود: باید با جذب اعتبارات لازم، این طرح فرهنگی و اجتماعی بزرگ را زودتر تکمیل کرده و در اختیار بهره برداران قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه تامین منابع مالی از مهم ترین مشکلات پیش رو در تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین است،اضافه کرد: حداقل 30 میلیارد ریال برای تکمیل این مجتمع نیاز است که باید در جذب اعتبارات ملی و استانی برای این مهم تلاش کنیم.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون رییس‌جمهوری مکاتبه‌ای داشتیم تا اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح جذب شود.
محمدی خاطرنشان کرد: حیف است که ساخت این مجتمع بزرگ به اتمام نرسد و بلااستفاده باشد زیرا شامل امکانات مناسبی مانند سالن‌های ورزشی چند منظوره، استخر سرباز و سرپوشیده، کلینیک های درمانی و سوئیت‌ها و مراکز تفریحی و فرهنگی است که می تواند مورد استفاده قشر زیادی از جامعه باشد.
وی اضافه کرد: اگر در تکمیل این مجتمع شتاب نکنیم به نوعی بیت‌المال در معرض تضییع خواهد بود به همین دلیل باید همه مدیران مربوطه در استان باید در این خصوص جدیت و حساسیت به خرج دهند.
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند به همین دلیل باید همه مسوولان مربوطه باید تلاش کنند تا با بهره برداری هرچه زودتر این مجتمع این عزیزان از این مکان بهره مند شوند.
ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.