به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ایرج زاهدپور افزود: لوازم بهداشتی و مواد غذایی همچون کنسرو و خشکبار از دیگر نیازهای مهم مردم در این مناطق است.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی با هماهنگی مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر اقلام و وسایل ضروری را به مناطق زلزله زده ارسال کنند.
زاهدپور گفت: دستگاه های اجرایی استان باید با توجه به این نیازمندی ها با هماهنگی مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر استان کمک های خود را به مردم زلزله زده ارسال کنند تا اقلام ضروری به موقع و در اسرع وقت به استان کرمانشاه ارسال شود.
وی با بیان اینکه استان قزوین برای امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاهی در آماده باش کامل قرار دارد، افزود: نیروهای امدادرسان استان در ساعات اولیه وقوع زلزله با تجهیزاتی از قبیل آمبولانس، بیل مکانیکی، تانکر آبرسان و تجهیزات برق رسانی و برخی از اقلام مصرفی به محل حادثه اعزام شدند و بیمارستان صحرایی استان نیز در منطقه استقرار یافت.
وی با بیان اینکه در صورت اعلام مدیریت بحران کشور آماده ارائه خدمات بیشتر هستیم،افزود: تاکنون یک هزار و 300 چادر، هفت هزار و 300 تخته پتو ،520 دست لباس گرم،122 هزار بطری آب معدنی، غذاهای کنسروی، کیک و کلوچه، دستمال کاغذی، نان، خرما، وسایل گرمایشی،موکت و دیگر اقلام مورد نیاز از قزوین برای زلزله زدگان ارسال شده است.
در زلزله 7.2 دهم ریشتری که شامگاه 21 آبان ماه جاری در ازگله کرمانشاه به وقوع پیوست بیش جمعی از هموطنان مجروح و کشته شدند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.