به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مژده عروجی افزود: در پی وقوع زلزله مهیب استان کرمانشاه ، کانون با تشکیل ستاد ویژه امدادرسانی فرهنگی قرار است علاوه بر اعزام مربیان، کتابخانه‌های سیار، هنرمندان و نویسندگا؛ مجموعه‌ای از تولیدات و محصولات فرهنگی خود از قبیل کتاب، اسباب‌بازی و سرگرمی و نوشت‌افزار را نیز به کودکان ساکن این مناطق اهدا کند.
وی اظهار کرد: این ستاد با انتشار فراخوانی برای جمع‌آوری این اقلام فرهنگی - که مردم نوع‌دوست ایران آن را هدیه می‌کنند - اعلام آمادگی کرده است.
این مسئول ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 آبان 96 با مراجعه به کلیه مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان ،اقلام مورد نظر را تحویل دهند.
وی گفت: به زودی دامنه فعالیت‌های کانون هم ‌زمان با پایان عملیات نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده گسترش پیدا می‌کند و گروه‌های بیشتری شامل مربیان و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان به این مناطق اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه قبل استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است
7389/6012 خبرنگار نسرین رحیمی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.