به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور خدایی با بیان جزئیات این خبر افزود: به دنبال گزارش های رسیده مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر از مسیر رزن همدان به قزوین توسط فردی با هویت مشخص توسط یک دستگاه خودرو کامیونت، موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به بررسی های صورت گرفته پیرامون این موضوع و هماهنگی پلیس با مقام قضایی آوج، اضافه کرد: ماموران پس از کار اطلاعاتی و شناسایی خودروی حامل مواد، آن را متوقف کردند.
به گفته سرهنگ خدایی، ماموران در بازرسی از کامیونت متوقف شده 6 کیلو 610 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی آوج ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

**کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا
فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در جاده اشتهارد به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسین علیان نژادی ادامه داد: پلیس در بازرسی از کامیون متوقف شده هشت هزار لیتر فرآورده نفتی غیرمجاز از نوع نفت سفید را کشف کرد.
این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس در این رابطه ضمن تحویل سوخت قاچاق به شرکت پخش فرآورده های نفتی، با تشکیل پرونده متهم دستگیر شده را به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی کرد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.