به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: خبر اسفناک زلزله در بخش وسیعی از کشور که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تاثر و تالم اینجانب و مردم شریف استان قزوین شد.
به یقین تمامی ظرفیت های امدادی و انسانی استان قزوین برای خدمت به مردم حادثه دیده در غرب کشور آماده و بسیج هستند تا با همیاری و همراهی بتوانند در کاهش آلام و جبران خسارات مادی و معنوی مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان این حادثه گامی بردارند.
مردم خون گرم و انساندوست قزوین خود را در کنار هموطنان خود در استانهای سرافزاز کرمانشاه، ایلام و کردستان می بییند و در راه بازسازی مناطق زلزله زده از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. اینجانب این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز و مصیبت زده استانهای کرمانشاه و ایلام و خانواده های آنان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان صبر و تحمل این محنت جانگداز را مسالت می کنم.
گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.