محمد همتیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآور شد: با توجه به ابعاد گسترده زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور، بنیاد مسکن استان بلافاصله آمادگی خود را برای اعزام نیرو و انتقال ماشین آلات سنگین جهت کمک به آواربرداری ها اعلام کرد.
وی ادامه داد: به همین منظور در نخستین ساعات بامداد امروز یک دستگاه بیل زنجیره ای جهت بازگشایی معابر و جا به جایی آوار به همراه یک دستگاه لودر به مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور ارسال شد.
این مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین آمادگی خود را به عنوان ستاد معین مناطق زلزله زده نیز اعلام کرده است، افزود: در این رابطه منتظر دستور از مرکز هستیم و به محض اعلام نیاز، تیم های خود را در منطقه استقرار خواهیم کرد.
به گفته همتیان در حال حاضر بیناد مسکن انقلاب اسلامی قزوین آمادگی ارسال 15 دستگاه کامیون جهت حمل آوار و 2 دستگاه لودر به مناطق زلزله زده را دارد.
زمین لرزه ای به بزرگی هفت و3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه دیشب (یکشنبه) استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.