حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در گفت و گوِی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: میزان متقاضیان جدید سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در زمان یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین، حجم سرمایه گذاری مربوط به متقاضیان یاد شده برای ایجاد واحدهای تولیدی را یک هزار و 442 میلیارد ریال خواند و گفت: 46 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی استان به 74 سرمایه گذار جدید واگذار شده است.
وی اظهار کرد: با ساخت واحدهای تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران، پیش بینی می کنیم یک هزار و 700 شغل جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین ایجاد شود.
خانپور در ادامه از رایزنی با برخی شرکت های قطعه ساز خودرو برای ساخت واحد تولیدی و استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های اقتصادی استان در این زمینه آماده ارایه مجوزهای لازم هستند.
وی با بیان اینکه درب شهرک ها و نواحی صنعتی استان بروی سرمایه گذاران باز است،افزود: معافیت مالیاتی از هفت تا 13 سال و پرداخت اقساطی حقوق انتفاع واحدهای تولیدی از جمله مشوق های در نظرگرفته شده برای سرمایه گذارانی است که قصد استقرار در شهرک های صنعتی را داشته باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در ادامه با اشاره به بخشنامه استاندار به دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان برای پرهیز از قطع خدمات خود به واحدهای تولیدی بدون هماهنگی با استانداری، گفت: این موضوع عزم راسخ و جدی مدیریت ارشد استان را برای حمایت از بخش تولید که از اولویت های اساسی کشور است را می رساند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی با حدود 800 واحد دارای پروانه بهره برداری است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.