به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، مهدی عبدالرزاقی روز شنبه در نشست کمیسیون سلامت و ورزش شورای اسلامی شهر قزوین افزود: باید از 280 مربی دارای کارت مربیگری درجه یه به منظور فعالیت در ایستگاه های ورزش همگانی در سطح شهر بهره ببریم.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در حال حاضر امکانات مرتبط به ورزش همگانی در خیلی از نقاط شهر وجود دارد ولی انگیزه کافی از سوی شهروندان برای استفاده از آنها را شاهد نیستیم.
وی با بیان اینکه باید شهروندان را به ورزش جذب کنیم، اضافه کرد: تقویت ورزش همگانی در بخش بانوان را نیز باید جدی بگیریم و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا این قشر روزانه حداقل 20 دقیقه ورزش کنند.
عبدالرزاقی اظهار کرد: باید همچنین زمینه اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر استفاده رایگان مردم از مکان های ورزشی ادارات و نهادهای دولتی در ساعات صبح نیز اجرایی شود.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه امروز دیگر همایش های پیاده روی خانواده به حرکتی نمادین و سمبلیک تبدیل شده اند، اظهار کرد: هنر ما باید جذب افراد شرکت کننده در این همایش ها به ورزش به شکل مستمر باشد.
وی همچنین بر تلاش شهرداری برای ایجاد فضاهای ورزشی در نواحی منفصل شهری تاکید کرد و گفت: برخی مناطق حاشیه شهر و نواحی منفصل از داشتن حتی یک متر فضای ورزشی نیز محروم هستند که این شایسته نیست.
عبدالرزاقی اظهار کرد: در رابطه با احداث استخر روباز ویژه بانوان، می توان با رعایت ملاحظات لازم این طرح را در نقاط جنوبی شهر که ساختمان های بلندمرتبه ندارند، اجرایی کرد.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.