به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدارهای مردمی مسئولان آنها را از نزدیک با واقعیت ها و مسایل و مشکلات جامعه آشنا می کند و در حل خیلی از مشکلات شهروندان راهگشاست.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران دستگاه ها باید دیدارهای مردمی را در دستور کار قرار دهند تا در تصمیم گیری های خود به منظور حل مسایل و مشکلات بهتر عمل کنند.
وی در ادامه با اشاره به حضور جمعی از شهروندان اقبالیه و طرح مسایل و مشکلات خود،گفت: نیاز به شغل، درخواست تسهیلات بانکی و یا استمهال بدهی و مسایل مرتبط با شهرداری مهم ترین موضوع های طرح شده مردم اقبالیه در این دیدار بودند که در خصوص آن دسته از درخواست هایی که به لحاظ قانونی و اداری امکان رسیدگی به آنها وجود داشت، اقدام و با مدیران دستگاه ها و نهادهای مربوطه مکاتبه شد.
زرآبادی اظهار کرد: در صورت آن که مشکل مراجعان به دستگاه های اجرایی که با آنها مکاتبه شده حل نشود آنها باید به شکل مکتوب دلیل این موضوع را قید کرده و بنده را به عنوان موکل مردم مطلع کنند تا تصمیم دیگری اتخاذ شود و یا دلیل آن به مردم اعلام شود.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل های اقبالیه، اظهار امیدواری کرد با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی مسایل و مشکلات و کمبودهای این شهر مرتفع شود.
در دیدار مردمی نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در اقبالیه حدود 150 تن از شهروندان این شهر مسایل و مشکلات و درخواست های خود را با وی در میان گذاشتند.
شهر اقبالیه با 60 هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری قزوین قرار دارد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.