به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین افزود: متاسفانه 40 سال است شعار کوچک سازی دولت را می دهیم اما در مقام عمل شاهد بزرگتر و حجیم تر شدن دولت بوده ایم.
وی در ادامه با اشاره به تصمیم دولت و مجلس برای اجرای بودجه ریزی عملیاتی،اظهار کرد: اجرای این طرح می تواند در کوچک سازی دولت و هزینه کرد بهتر منابع و اعتبارات دولتی در دستگاه ها موثر واقع شود.
استاندار قزوین با بیان اینکه اجرای برنامه بودجه ریزی عملیاتی به منظور ساماندهی به وضعیت اعتباری دستگاه ها و طرح ها بسیار ضروری است، اظهار کرد: متاسفانه آسیب ها و آثار منفی شیوه های هزینه کرد دولتی در بخش خصوصی نیز سرایت کرده، به گونه ای که مدیرعامل یک شرکت خصوصی ابتدا به فکر ساختن دفتر و مهمانسرا است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت مدیریت زمان در پیشبرد کارها، افزود: این مساله باید به طور جدی توسط مدیران دستگاه ها مورد توجه و دقت قرار بگیرد.
استاندار قزوین ادامه داد: در همین راستا باید در خصوص تعداد برگزاری نشست ها، کارگروه ها و ستادهای استان یک بازنگری و بازبینی شود.
زاهدی در ادامه در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان نیز گفت: در این خصوص باید حساسیت ها و دقت نظر لازم را داشت و در موارد ضروری و استثنایی اقدام به دادن مجوز کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین نیز در این نشست گفت: براساس طرح بودجه ریزی عملیاتی، از سال آینده اعتبارات براساس عملکرد و نیاز سازمان ها و دستگاه ها به آنها ارایه می شود.
ابوالفضل یاری افزود: در همین ارتباط و با هدف آشنایی با بودجه ریزی عملیاتی، 12 ساعت کلاس آموزشی برای مدیران کل دستگاه های استان برگزار خواهد شد.
در این نشست، توسعه شهرک صنعتی لیا براساس سند آمایش استان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح های انرژی مربوط به زمین گرمایی و توسعه زیرساخت های گردشگری از جمله ایجاد مراکز آب درمانی مورد تاکید قرار گرفت.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.