در این یادداشت که علی محمد مرادی مدیرمسئول این نشریه نوشته ، آمده است : یکی از عوامل بسیار موثر در بالا بردن میزان بازدهی سازمان‌ها را وجود مدیران لایق و شایسته و کارآمد دانسته چراکه سازمان‌هایی که مدیران لایق را به کار گماشته اند، توسعه یافته اند و میزان رضایتمندی کارکنان و حتی عموم مردم بالاست. هرجا که مدیریت ضعف دارد موفقیت و میزان اعتماد مردم کاهش یافته و کارکنان و مردم بدبین و رویگردان می‌شوند.
در این یادداشت نوشته شده است: مدیر اسلامی مدیری است که مسئولیت و سرپرستی و موقعیت را به عنوان امانت الهی می پذیرد و در جهت تحقق اهداف این رسالت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و حرکت دهنده جامعه به سمت تقوا و پرهیزکاری است؛ او همچون کوهی استوار در برابر مشکلات سر خم نمی کند و قوی، امین و علیم، شکیبا و بردبار و در عدالت و دادگری پایدار است.
مرادی در این یادداشت تک محور بودن و دیکتاتوری،عدم اعتماد لازم به اطرافیان، وارد کردن ایراد غیر اصولی به دیگران، چاپلوسی خواستن از دیگران، ایجاد یاس در افراد دلسوز، بی ارزش دانستن کار دیگران، فقدان برنامه، ایجاد عدم امنیت شغلی برای دیگران، عدم توجه کافی به امور رفاهی زیردستان، حمایت از مدیران نالایق، عدم توجه به مشکلات روحی و روانی افراد زیر دست و ایجاد روابط یک طرفه و نابرابر در سازمان متبوع را از شاخصه‌های مدیر نامطلوب ذکر کرده و افزوده است مدیر باید به حق عمل نماید نه اینکه خود را حق بداند.
عنوان اول این نشریه به خبری از سوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان پرداخته است که در آن خانپور از فعالیت هفده سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی قزوین خبر داده است.
همچنین در این شماره از حدیث، به سخنان استاندار قزوین در نشست بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان پرداخته شده که عبدالمحمد زاهدی در این نشست گفته است: با وجود قابلیت های فراوان هنوز هم برای دادن مدیریت به بانوان با موانع و مقاومت‌هایی روبرو هستیم که تنها با نشان دادن توانمندی‌های زنان می‌توان این سد را شکست.
حمایت از تولیدکنندگان بازی و سرگرمی اینترنتی به نقل از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرمایه گذاری 458 میلیون دلاری در استان به نقل از مدیر کل اقتصاد و دارایی استان، صنایع قزوین با ورزش آشتی کنند به نقل از افسانه حسن نایبی معاون اداره کل ورزش و جوانان از دیگر مطالب صفحه اول این شماره هفته نامه حدیث است.
در این شماره از هفته نامه حدیث مطلبی از علی صفری شهردار جدید قزوین نوشته شده است که وی در بخشی از آن گفته است اصلاح طلب هستم ولی در امور شهرداری سیاسی کاری جایی ندارد.
نشریه حدیث به مدیر مسئولی علی محمد مرادی در قالب هفته نامه چاپ و توزیع می شود.
7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.