حمیدرضا خانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 250 میلیون دلار از سوی سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین سرمایه گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: این میزان سرمایه گذاری منجر به ایجاد شغل برای یک هزار و 960 نفر شده است.
وی به وضعیت تفکیک استقرار واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین اشاره کرد و گفت:11 واحد در شهرک صنعتی کاسپین، پنج واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد در شهرک حیدریه فعال هستند.
خانپور اظهار کرد: سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک های صنعتی قزوین از کشورهای کره جنوبی، لهستان،ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، پاکستان و اردن هستند.
وی در ادامه با اشاره به عقد قرارداد شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با یک سرمایه گذار خارجی از کشور ترکیه برای فعالیت در شهرک صنعتی کاسپین در سال جاری، گفت: در همین رابطه شاهد سرمایه گذاری ثابت و در گردش 90 میلیون یورویی خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: کار ساخت این واحد خارجی در زمینه صنایع چوب از امسال آغاز می شود و تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان گفت: درب شهرک های صنعتی استان قزوین بروی سرمایه گذاران خارجی باز است و در همین خصوص تسهیلات قابل توجهی به متقاضیان داده می شود.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که در آنها نزدیک به 800 واحد تولیدی دارای بهره برداری فعال هستند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.