به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دادگستری کل استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی از طریق نهادهایی چون سپاه پاسداران و قوه قضاییه به جهان صادر می شود به همین دلیل دشمنان، عداوت خود را با این 2 هر روز بیشتر می کنند.
امام جمعه قزوین با اشاره به حمایت نظام جمهوری اسلامی از مظلومان و مستضعفان،گفت: هرکجا قتل و کشتار و جنایت صورت می گیرد همه نگاه ها به حمایت مردان قرآنی اهل ایران است و خداوند زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت را برعهده این ملت نهاده است.
وی اظهار کرد: امروز بیشترین هجمه ها و حمله ها به سپاه پاسداران و قوه قضائیه است چرا که دشمنان محل آسیب های خود را شناخته اند و می دانند صدور انقلاب با بازوان توانمند و نگاه عدالت محور سپاه پاسدارن و قوه قضاییه تحقق عینی می یابد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: قوه قضاییه پرچمدار اجرای قانون در جامعه است.
وی افزود: همه ما دغدغه دین و عدالت را داریم اما در مقابل منافقان همواره به منکر دستور می دهند و باید با آنان مقابله کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین خاطر نشان کرد: امر به معروف مراحل مختلف و متعددی دارد و حساسیت ترین آن که اجرا است به قوه قضائیه سپرده شده است که بیانگر حساسیت کار در این بخش می باشد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را هر کس مورد حمایت خود قرار دهد خداوند وی را عزیز می کند،افزود: هر کس نیز این مهم را به ضعف بکشاند خداوند وی را ذلیل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مناصب خیلی زود تمام می شوند، در پایان افزود: مدیران باید تا زمانی که عهده دار مسئولیت هستند با جدیت برای رسیدگی به امور محوله تلاش کنند تا پس از اتمام دوران مدیریت خود حسرت نخورند.
در این آیین، از خدمات جمال انصاری رئیس سابق دادگستری کل قزوین تجلیل و حجت الاسلام نورالله قدرتی به عنوان رئیس جدید این دستگاه معرفی شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.