به گزارش ایرنا، پرویز فتاح سه شنبه شب در دیدار با 2 خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، حمایت از خانواده های آسیب دیده و محروم را از وظایف ذاتی این نهاد دانست و افزود: رویکرد ما ظرف سال های اخیر توانمندسازی مددجویان زیر پوشش خود بوده است.
وی همچنین اظهار کرد: هدف ما کاهش فقر و ایجاد اشتغال مددجویان است و افزایش افراد تحت حمایت به هیچ عنوان افتخار کمیته امداد نیست.
فتاح ادامه داد: خودکفایی و ایجاد اشتغال و رسیدن مددجویان به استقلال مالی و خروج از این نهاد مهم ترین اولویت ما به شمار می رود.
این مسئول، فاقد مسکن بودن تعداد زیادی از مددجویان را از مشکلات کمیته امداد دانست و گفت: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله استفاده از واحدهای مسکن مهر مازاد این افراد را خانه دار کنیم.
وی اضافه کرد:در استان قزوین با انعقاد قراردادی با استانداری برای ساخت یک هزار مسکن شهری و 200 مسکن روستایی برای نیازمندان اقدام شده است.
فتاح امروز به منظور دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین به این استان سفر کرده بود.
۴۴ هزار نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین قرار دارند و علاوه بر این ۴۰ هزار نفر نیز به صورت موردی از حمایت های این نهاد بهره مند هستند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.