در این یاداشت که به قلم معصومه حسینی نوشته شده است، به نقل از یک کارشناس مرکز بازپروری اداره کل بهزیستی استان قزوین آمده که مهم ترین علت فرار دختران، بدسرپرستی والدین و آشفتگی در خانواده است.
سمیه شافعی، فقر شدید اقتصادی، طلاق و اعتیاد والدین را از دیگر دلایل فرار دختران اعلام می کند و می افزاید: سطح سواد والدین و فرزندان را نیز می توان از علل فرار دختران ذکر کرد.
وی در این گفت و گو درباره خدمات بهزیستی به دختران فراری نیز گفته است: شناسایی دختران فراری از چند طریق صورت می گیرد و بیشتر این دختران در پارک ها و زیارتگاه ها شناسایی می شوند و پس از آن از طریق نیروی انتظامی و یا اورژانس اجتماعی سیار و با دستور قضایی به بهزیستی منتقل می شوند.
این کارشناس اظهار می کند: برای دختران فراری یک تیم متشکل از روانشناس، مددکار و مربی تشکیل می شود تا از نظر روحی و روانی به وی کمک کند.
روزنامه ولایت همچنین تیتر اول خود را به سخنان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین درباره سخنرانی ترامپ اختصاص داده و به نقل از سعید شاهرخی نوشته است: عدم پایبندی به برجام، باعث انزوای آمریکا می شود.
استاندار خواستار تقویت خوشنویسی در قزوین شد، چشم های پهلو گرفته در تاریکی را دریابید، رضا گروسی فرماندار شدنش را تکذیب کرد، رشد 35 درصدی صادرات استان در نیمه نخست سال و سردتر شدن هوای قزوین از دیگر عناوین امروز روزنامه ولایت است.
این روزنامه در صفحه حوادث خود نیز به انفجار منزل مسکونی و فوت 2 زن از اهالی این منزل در شهر خرمدشت و در صفحه ورزش خود نیز به طرح 2 فوریتی شورای اسلامی شهر قزوین درباره تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری پرداخته است.
استان قزوین دارای101رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.