به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان قزوین افزود: ایجاد اشتغال سخت و زمانبر است و بخش زیادی از تحقق آن به همکاری و تسهیل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در صدور مجوزهای سرمایه گذاری نیازمند می باشد.
وی ادامه داد: دستگاه ها باید از بخشی نگری در مباحث مختلف پرهیز کنند و با تولید کنندگان و سرمایه گذاران همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی خود تحقق یابد.
حبیبی افزود: استان قروین از موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است اما برخی دستگاه ها همکاری لازم را در این خصوص ندارند و همراهی نکردن آنها به ویژه دستگاه های خدمات رسان باعث خروج سرمایه گذاران از قزوین و رفتن آنها به استان های دیگر می شود.
وی همچنین افزود: چنانچه نگاه برخی دستگاه ها نسبت به موضوع سرمایه گذاری همچنان کم کاری و بی توجهی باشد، سیاست مدیریت استان نیز در مورد آنها تغییر خواهد کرد زیرا استان به مدیران همراه با سیاست های اقتصاد مقاومتی نیاز دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: در حال حاضر همراهی برخی دستگاه ها در حوزه جذب سرمایه گذاری خوب نیست و بعضی از آنها به ترمز دستی سرمایه گذاری تبدیل شده اند و باید بدانند صبر و تحمل مدیریت استان هم زمانی به پایان خواهد رسید و در موقع خود تصمیم لازم گرفته خواهد شد.
حبیبی افزود: دستگاه ها نباید تنها به قوانین جاری خود استناد کنند چرا که قانون باید در راستای سیاست های کلی کشور و دولت و در جهت تسهیل سرمایه گذاری و به نفع تولید و اشتغال تعریف و تفسیر شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سرمایه گذار ارباب رجوع عادی نیست بلکه باید به صورت ویژه به درخواست او که با سرمایه اش قصد ایجاد تولید و اشتغال دارد، رسیدگی شود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.