سید سعید شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص عدم پایبندی به برجام افزود: منطق آقای ترامپ و صحبت های وی نشان دهنده خوی استکباری آمریکا است و ادبیات این فرد همچنان که دکتر روحانی اذعان کردند با هیچ عرف بین المللی و ادبیات و اخلاقی سازگار نیست.
وی ادامه داد: تداوم این فشارها بر ملت ایران در نهایت به انزوای بیشتر آمریکا و وحدت ، همدلی و همگرایی نیروهای ایران منجر خواهد شد.
شاهرخی افزود: ترامپ به تحولات بین المللی پشت کرد، درحالیکه برجام یک معاهده دو جانبه نبود که آمریکا به تنهایی بتواند آن را لغو کند بلکه با توجه به تایید سازمان ملل و کشورهای 5+1 تداوم این موضوع موجب انزوای خود آمریکا و وحدت و همبستگی نیروهای داخل خواهد شد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به تعدی ها و گزافه گویی های آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز افزود: بعد از تعدی آمریکا به جایگاه مقدس سپاه نیز اتحاد و حمایت از سپاه را شاهد هستیم که نشان دهنده عمق پیوند سپاه و اقشار مختلف مردم است.
وی افزود: این اقدام آمریکا نیز مثل سایر اقدامات وی در دشمنی با ملت بزرگ ایران به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید و ترامپ در پیشگاه ملت ایران و تاریخ مثل همیشه مردود و شرمسار خواهد شد.
شاهرخی خاطر نشان کرد: امیدواریم آنچنان که دکتر روحانی رئیس جمهور اذعان کردند ، ترامپ بیشتر تاریخ و جغرافیا مطالعه کرده و نسبت به ادب و اخلاق و فرهنگ غنی ملت بزرگ ایران آگاهی بیشتری به دست آورند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیشب در سخنانی دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از پیش آشکار ساخت و ضمن عدم تایید برجام، تصمیم نهائی در خصوص آن را به گنگره آمریکا محول ساخت.
6101* 6012خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.