در این مطلب به نقل از سردار عبدالله عراقی آمده است : ما امروز شهدای مدافع داریم که دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند ولی به دلیل عهدی که با خدا بسته اند بدون واهمه در مقابل تکفیری ها تا پای جان ایستاده و به بالاترین مقام دست یافته اند.
این فرمانده ارشد سپاه؛ شهید حججی را نمونه بارز این شهدا عنوان کرده و با اشاره به موجی که در تشییع پیکر این شهید در کشور به راه افتاد گفت : شهدا جزء ارزش‌های کشور هستند، آنها برای حفظ ارزش های اسلامی به این مقام نائل شدند از این رو شهدا برای همه هستند و هیچ کس حق ندارد شهدا را جناحی کند.
صفحه حوادث این شماره روزنامه ولایت خبری درباره موسسه مالی و اعتباری نور منتشر کررده و به نقل از دادستان قزوین نوشته است :سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری نور به پول خود رسیدند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی گفته است در پی تماس های تلفنی سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری نور مبنی بر برداشتن وجوه سپرده از حساب خود در نزد این موسسه و تماس با پلیس 110 جهت رسیدگی و متعاقب آن اطلاع اینجانب، سریعاً دستورات قضایی لازم صادر شد.
وی افزوده است:به گفته رئیس موسسه مالی و اعتباری نور به دلیل راه اندازی سیستم جدید در این شعبه، این مشکل به وجود آمده و جای هیچگونه نگرانی نیست و مبالغ به حساب مشتریان واریز شده است.
سخنان استاندار در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با عنوان از راهکارهای کارشناسان بخش خصوصی استقبال می کنیم، گم شدن پروژه تالار شهر در پیچ و خم تامین اعتبارات، گفت و گو با احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران با عنوان آینده درخشانی در انتظار شطرنج ایران است،سخنان حکمت الله داودی رئیس شورای شهر قزوین در خصوص انتخاب شهرداراز دیگر عنوان عای شماره جدید روزنامه ولایت است.
استان قزوین دارای101رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
7388خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.