به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست مشترک پلیس و دستگاه قضا به مناسبت هفته ناجا افزود: نظم،امنیت و اجرای قانون به سادگی امکان پذیر نیست و موانع و مشکلات زیادی برسر راه آن وجود دارد اما ما باید با وجود همه سختی ها بتوانیم پله های ترقی را در این حوزه با سرعت طی کنیم.
صادقی نیارکی اضافه کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با هم افزایی و تعامل باید موانع موجود در مسیر امنیت را از بین برده و در مبارزه با نقشه های دشمنان اثرگذار باشند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: به طور قطع حفظ امنیت و برقراری نظم کار دشواری است اما باید این را مورد توجه قرار داد که در مقابله و مبارزه با اشرار نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد بلکه در این خصوص باید تمامی ظرفیت ها را به کار گرفت و در برابر متخلفان و مجرمان با قاطعیت ایستادگی کرد.
وی با اشاره به اینکه امنیت شوخی بردار نیست و باید با نگاهی مستمر و جدی به مسائل پیرامونی آن توجه کرد، افزود: با توجه به اینکه دشمن به طور مداوم به دنبال فعالیت علیه ما و ایجاد ناامنی در کشور است از این رو ساده نگریستن به مسائل امنیتی اثرگذاری نامطلوبی خواهد داشت.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین، نظارت و تشدید مراقبت بر مجرمان آزاد شده بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: باید پس از آزادی زندانیان، نظارتی هایی وجود داشته باشد تا شاهد تکرار جرم توسط این افراد در جامعه نباشیم.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ادامه داد: با توجه به کلاهبرداری های صورت گرفته در زمینه های بانکی و اینترنتی، لازم است تا دسترسی هایی برای پلیس ایجاد شود که در زمان آگاهی از جابه جایی های بانکی با دستور مقام قضائی به سرعت، حساب مقصد بسته شده و امکان کلاهبرداری از طریق مجرم از بین برود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان یادآور شد: کاهش سرقت و جرائم در استان نشان می دهد که اقدام های موثری توسط نیروی انتظامی استان صورت گرفته که باید این فضا به صورت مستمر ادامه داشته باشد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.