به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست شورای بسیج شهرستان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر شهید رسول عالم باقری که هفته گذشته در حین ماموریت در سانحه رانندگی به شهادت رسید،افزود: بسیج نماد انسجام ملی است و به هیچ قشر و حزب خاص نیز متصل نیست بلکه یک مجموعه عظیم تخصصی و در کنار آن مردمی در جهت پیشبرد اهداف نظام می باشد.
وی اضافه کرد: امروز نیروی بسیج پیشبرد گفتمان اقتصاد مقاومتی را که از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب است عهده دار می باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به نقش بسیج در تبدیل تهدیدها علیه کشور به فرصت،تصریح کرد: اگر فضای مجازی از فرصت به تهدید تبدیل شده و اگر حوزه اقتصادی به عنوان موضوع اول و مهم کشور مطرح شده است، حاصل تلاش بسیجیان در عرصه های مختلف می باشد.
حبیبی ادامه داد: امروز باید فعالیت های فرهنگی در سطح جامعه گسترش یابد تا آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم که این موضوع بدون کمک و مشارکت بسیج ناممکن است.
رئیس مجمع بسیج شهرستان قزوین به موضوع تشویق بسیجیان فعال اشاره کرد و در ادامه افزود: هر فردی که در جامعه و بین اطرافیان اثرگذاری مثبت دارد بسیجی اطلاق می شود و باید فعالیت های برجسته آنها مورد تشویق قرار گیرد.
وی در پایان تاکید کرد: بسیجی باید در همه صحنه های نظام حضوری فعال، پررنگ و اثرگذار داشته باشد و در فضای فرهنگی و اقتصادی کشور مثمر ثمر باشد.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.