به گزارش ایرنا، امیررضا خادم روز شنبه در آیین تکریم از مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین و معارفه سرپرست این اداره کل، بر لزوم تقویت ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: توجه کمتر زنان و دختران به این مقوله بیشتر به بخش ها و مناطق کوچک تر که امکان فعالیت در آنها وجود ندارد، باز می گردد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان به تنهایی از عهده حل مشکلات و مطالبات جوانان بر نمی آید، افزود: جوانان برای شغل، ازدواج و مسکن و اوقات فراغت خود نیازها و درخواست های زیادی دارند که برآورده ساختن آنها تنها با همکاری همه سازمان ها و نهادها امکان پذیر است.
این مسئول گفت: حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان مظلوم واقع شده و تلاش می کنیم این بخش را از این وضعیت خارج کنیم.
خادم همچنین تقویت سمن ها (سازمان های مردم نهاد) در حوزه جوانان را از اولویت های این وزارتخانه برشمرد و افزود: می توانیم با حمایت بیشتر از سمن ها برای فعال کردن استعدادها و ظرفیت های جوانان خود اقدام کنیم.

**حضور بخش خصوصی در ورزش را باید فرصت دانست
وی در ادامه با اشاره به لزوم فعالیت بخش خصوصی در ورزش،افزود: مدیران باید حضور بخش خصوصی در ورزش را به عنوان یک فرصت تلقی کنند و از نگاه غنیمتی به حضور این بخش در ورزش اجتناب نمایند تا هم این حوزه حمایت شود و هم برای دیگران انگیزه سرمایه گذاری فراهم گردد.
خادم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان از محل مالیات بر ارزش افزوده،افزود: در صورت تخصیص یافتن این بودجه نسبت به احداث و تکمیل خانه جوانان در استان ها و حتی در شهرستان ها اقدام می شود تا شاهد ساماندهی بیشتر امور جوانان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ورزش قزوین اشاره کرد و گفت: ورزش این استان در سطح کشور رشد منطقی و خوبی داشته است و در کنار این موضوع از تربیت مدیران موفق و شایسته ورزشی در قزوین که امروز به جایگاه های مدیریتی خوبی دست یافته اند، نباید به آسانی گذشت.
خادم در پایان با تاکید بر اینکه باید تربیت نیروها در همه حوزه ها مورد توجه مدیران ورزشی واقع شود، افزود: نباید نسبت به فرصت دادن به جوانان با انگیزه برای انجام کارها و خدمت رسانی غافل بود.
در پایان این آیین، از خدمات محمد مشهدی آقایی مدیرکل سابقه ورزش و جوانان قزوین قدردانی و عباس علایی مقدم به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.