به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی افزود: ماموران پاسگاه راه آهن قزوین امروز با کسب خبری مبنی بر برخورد قطار با گله گوسفندان از مرکز فوریت های پلیسی، موضوع را در دست پیگیری قرار داده و بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد در کیلومتر 154 خطوط ریلی تهران - زنجان، محدوده اقبالیه، قطار مسافربری تهران - میانه با گله گوسفندان برخورد کرده که براثر آن 57 راس گوسفند تلف شده است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: علت وقوع این حادثه تجاوز به حریم ریلی توسط چوپانان و چرای دام در محدوده راه آهن بوده است.

کشف 248 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در آوج
**در خبر دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس آگاهی قزوین از کشف 248 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در استان خبر داده است.
سرهنگ آرش مرادی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی آوج هنگام گشت زنی در راه های ارتباطی روستای حصار به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه خودرو یاد شده با مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار می کند، یادآور شد: ماموران پس از تعقیب و گریز سرانجام موفق به توقف خودرو و کشف 248 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند و در این رابطه نیز 2 سرنشین آن را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ مرادی ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده را 400 میلیون ریال اعلام و افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.