به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین،علی اکبر متقی فرد در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار برگزار شد،افزود: این کالا ها شامل 159 تن برنج، 100 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی 50 تن مرغ منجمد و 158 تن شکر با قیمت مصوب شده می باشد که بر اساس جمعیت و سهمیه هر شهرستان برای تنظیم بازار در ایام محرم عرضه می شود.
متقی فرد اظهار کرد: قیمت عرضه هر کیلوگرم برنج چهار هزار و 200 تومان، هرکیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی بین 23 تا 24 هزار تومان و هر کیلوگرم شکر با قیمت 2 هزار و 700 تومان برای مصرف نذورات هیات های مذهبی در ماه محرم عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین برنج و شکر ماه محرم و تنظیم بازار آن در استان قزوین وجود ندارد،ادامه داد: هیات های مذهبی که نیاز به تامین کالاهای فوق برای دادن نذری در این ایام را دارند باید به سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف شهرستان مربوطه خود مراجعه کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به سیاست های وزارت جهادکشاورزی برای بازار کشمش سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان صندوق کشمش استان برای خرید کشمش تولیدی کشاورزان بازاریابی می شود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.