به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: ماموران پاسگاه پلیس راه در جاده قدیم قزوین-رشت هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی ماموران از خودروهای متوقف شده 20 تن چوب قاچاق کشف شد،ادامه داد: پس از استعلام پلیس از اداره کل منابع طبیعی استان مشخص شد چوب های کشف شده از نوع درخت راش و توسکار بوده و به صورت غیرقانونی و قاچاق از گیلان به مقصد قم بارگیری شده بود.
رئیس پلیس راه استان قزوین، ارزش چوب های کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متخلفان پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 13 فقره سرقت در شهرستان قزوین
** فرمانده انتظامی قزوین نیز از کشف 13 فقره انواع سرقت با دستگیری سه سارق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این رابطه گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی شهرستان قزوین موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 12 بازار سارقی را هنگام سرقت در یک شهرک صنعتی دستگیر و پس از انتقال وی به واحد تجسس، نامبرده در بازجویی فنی پلیس به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.
سرهنگ طرهانی ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران کلانتری 13 باهنر یک سارق را دستگیر کردند و در بازجویی های تخصصی پلیس به چهار فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.
وی یادآور شد: در اقدامی دیگر، ماموران کلانتری 21 محمدآباد نیز یک سارق قطعات خودرو را دستگیر و نامبرده در بازجویی به چهار فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی قزوین در پایان از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با سامانه 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.