این گزارش به دنبال حضور جمعی از رزمندگان،ایثارگران و جانبازان که از اعضای تعاونی ارتش باورس هستند در دفتر روزنامه ولایت توسط پروین شهسواری نوشته شده و موضوع آن این است که این افراد از سال 81 تاکنون بلاتکلیف مانده و زمین های تعیین شده برای آنان در اراضی باورس که در مجاورت شهر محمدیه قرار دارد، تفکیک نشده است.
مدیرعامل تعاونی مسکن ارتش در قزوین در اظهاراتش علت این بلاتکلیفی را کشاورزی بودن اراضی می‌داند و می‌گوید: این اراضی با وجود اینکه در نام کشاورزی است ولی نمی‌توان در آن عملیات کشاورزی انجام داد اما باید برای مسکونی شدن مجوز تغییر کاربری بگیرد.
خشایار عطایی ادامه می‌دهد: با همه مشکلاتی که این اراضی دارند اما پیگیر رفع این مشکل هستیم و از تمام مراجع و دستگاه‌های ذیربط برای احقاق حق اعضا تلاش می‌کنیم.
همچنین در این شماره از روزنامه ولایت در مطلبی با تیتر از استخدام های دقیقه نودی تا بدهی های شهرداری به درگیری لفظی بین 2 عضو شورای اسلامی شهر قزوین درباره استخدام برخی افراد در شهرداری آن هم پس از انتخابات اشاره شده و نوشته است آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین شاهد چالشی بین 2 عضو پارلمان محلی بود.
طرح موضوع استخدام برخی افراد در شهرداری آن هم پس از انتخابات، به درگیری لفظی بین احد چگینی از اعضای نزدیک به داوود محمدی و مهدی عبدالرزاقی عضو اصلاح طلب شورا انجامید،آنجا که چگینی از شنیده های خود مبنی بر زمینه چینی برای استخدام تعدادی از نیروها در شهرداری سخن گفت که این ادعا از سوی عبدالرزاقی بی پاسخ نماند و او هم استخدام های دقیقه نودی در شهرداری دوره پیشین را به میان کشید.
شوراها و شهرداران حقوق شهروندی را نقص نکنند به نقل از رضا گروسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ،تیراندازی مرگ بار در دفتر وکیل دادگستری و سخنان عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تیتر تجربه هایم را برای توسعه استان به کار می برم از دیگر عناوین روزنامه ولایت در شماره جدید است.
استان قزوین دارای 101 رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.