به گزارش ایرنا،محمد مشهدی آقایی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان قزوین افزود: بخشی از مشکلات جودوی استان نیز به خود جودوکاران باز می گردد و البته امیدواریم با ورود محمد درخشان ریاست جدید فدراسیون جودو بسیاری از مشکلات این رشته مرتفع شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از توانمندی جودوکاران قزوینی و جلب حمایت فدراسیون و استعدادیابی و قهرمان سازی به گذشته با شکوه خود بازگردیم و به درخشش در سطح کشور ادامه دهیم.
مشهدی آقایی افزود:افتخار می کنیم که با مدال آوری ودرخشش ورزشکاران قزوینی در استان های هم ردیف خود به مقام اول کشور دست یافتیم.
مدیر کل ورزش و جوانان قزوین با اشاره به حمایت این اداره کل از هیات های ورزشی، افزود: ما نسبت به هیات ها و برنامه ها و نشست های آنها هیچ کوتاهی نکردیم و تمامی تعهدات خود را بیش از آنچه که بود انجام داده ایم.
وی با اشاره به ابقای رئیس جدید هیات جودوی استان قزوین در مجمع امروز گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مرتب و منظم این هیات از تمامی فرصت ها برای حضور ورزشکاران در بازی های آسیایی استفاده شود و بستر لازم برای حضور ورزشکاران استان در رقابت های آسیایی و منطقه ای فراهم گردد.
وی با بیان اینکه اعتلای ورزش استان به همکاری و مساعدت همه دستگاه ها نیاز دارد،افزود: اداره کل ورزش و جوانان با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای مالی هیچگاه حمایت خود را از اعزام ورزشکاران به رقابت های کشوری و آسیایی قطع نکرده است و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه ها شاهد تحول در این خصوص باشیم.
مشهدی آقایی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته شورای شهر قزوین 120 میلیارد ریال را برای ورزش هزینه کردند و اگر 50 میلیارد آن را به اداره کل ورزش می دادند بدون شک جایگاه ورزش استان متحول می شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.