سیده حمیده زرآبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم تعامل و ارتباط سازنده ای بین نمایندگان استان در مجلس با استاندار جدید برقرار شود تا برای رشد و توسعه قزوین بتوان گام های بهتر و بلندتری برداشت.
وی اظهار امیدواری کرد با تغییر و تحول در مدیریت ارشد استان، شاهد ایجاد تحول و تغییر رو به جلو در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی قزوین بود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با قدردانی از زحمات استاندار پیشین قزوین، افزود: اقدام ها و خدمات موثری در زمان مدیریت اقای همتی در استان صورت گرفت هر چند که بخشی از وعده ها و کارهایی که قرار بود وی انجام دهد نیز ناتمام باقی ماند.
زرآبادی در ادامه با بیان اینکه مدیران دستگاه ها باید تابع و مجری سیاست های دولت باشند، افزود: در چهار سال دوم دولت آقای روحانی باید صدای واحدی از مجموعه استانداری شنیده شود تا سایر دستگاه ها را نیز به تحرک وا دارد.
وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان با نیروهای ناهمسو و وابسته به جریان های سیاسی که برنامه ها و مبانی کلان دولت را قبول ندارند، به اجرایی‌شدن سیاست‌های دولت امید داشت.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به کارنامه و سوابق استاندار جدید، گفت: اقای زاهدی به‌ عنوان شخصیتی دل‌سوز، خدوم، فرهیخته و دارای کارنامه مدیریتی درخشان می‌تواند با تعامل با بخش‌های مختلف جامعه به انتظارات و مطالبات انباشته‌ شده مردم و گروه های همسو با دولت به خوبی پاسخ دهد.
امروز سه شنبه در مراسمی با حضور وزیر کشور، عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید قزوین معرفی می شود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.