در این مطلب به نقل از منوچهر حبیبی آمده است :به منظور شتاب بخشی به روند صادرات استان قزوین در سال جاری، پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای صادراتی استان پیش بینی شده است.
با مجموعه اقدامات صورت گرفته، حجم صادرات محصولات تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان در یک سال گذشته به دو برابر افزایش یافته و رویکرد تازه مدیریت عالی اجرایی استان می تواند فرصت های تازه ای در اختیار صادرکنندگان بخش خصوصی قرار دهد.
همچنین این روزنامه در صفحه حوادث خود با تیتر' زندان، ایستگاه آخر کارمند رشوه گیر' به موضوع دریافت رشوه یکی از کارمندان گمرک در شهر صنعتی البرز و بازداشت وی پرداخته است.
صفحه ورزش روزنامه ولایت نیز در یادداشتی با عنوان قزوین، میزبانی با دست های خالی به شرایط کمبود امکانات استان قزوین در عرصه های ورزشی اشاره کرده و آورده است استان قزوین به لحاظ جغرافیایی یکی از نزدیک ترین استان های کشور به پایتخت است که می تواند بار برگزاری بسیاری از برنامه های کشوری را از دوش تهران بردارد نکته ای که بارها و بارها نیز از سوی مسئولان استانی به عنوان میزبان و مسئولان کشوری به عنوان میهمان نیز به آن تاکید شده است. تغییر استاندار قزوین، انتصاب فرمانداران جدید بوئین زهرا و آبیک، راه یابی 20 اثر هنرمندان قزوینی به دوره داوری نشان ملی مرغوبیت و برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین از جمله عنوان های روز نامه ولایت در شماره جدید آن است.
استان قزوین دارای101رسانه اعم از خبرگزاری ، پایگاه خبری، روزنامه ، هقته نامه و ماهنامه است.
7388خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.