علیرضا نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور آغاز عملیات این بیمارستان نیاز به حمایت های مادی مردم نیک اندیش به میزان 10میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: در کل کشور تنها یک بیمارستان فوق تخصصی درمان کودکان مبتلا به سرطان به نام محک وجود دارد که توان پذیرش تعداد رو به افزایش بیماران را ندارد و خانواده ها نیز برای رفت و آمد به این بیمارستان دچار مشکل هستند از این رو باید ساخت بیمارستان های مشابه در استان ها در دستور کار قرار گیرد.
نوروزی ادامه داد:مردم خیراندیش استان در صورت تمایل برای ساخت این بیمارستان می توانند کمک های خود را به شماره حساب 0222554039001 بانک ملی پرداخت کنند.
وی درباره موسسه مکس گفت: این موسسه جزو 62 سازمان مردم نهاد حوزه سلامت استان است و تمام اعضا و کارکنان آن صادقانه و بدون دریافت حقوق و مزایا به بیماران خدمات ارائه می کنند.
نوروزی با اشاره به کمک های مردمی به این موسسه گفت:تنها در مردادماه امسال مبلغ 179میلیون و 717هزار ریال هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان از سوی خیران در قزوین اهدا شد که صرف درمان و رفت و آمد این بیماران می شود.
وی افزود: در سایه حمایت های خیرخواهانه مردم کودکان مبتلا شادمان تر و خانواده های آنان نیز با آرامش بیشتری به درمان بیماری کودکان خود می پردازند.
هم اکنون حدود120کودک مبتلا به سرطان در قزوین تحت پوشش خدمات موسسه مکس قرار دارند.
6012/7388 خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.