به گزارش روز سه شنبه ایرنا، محمد صیادی در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر کمیته امداد همچنان آماده دریافت نذورات هموطنان برای عید سعید غدیر است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امسال نیز با آمادگی کامل، نذورات قربانی نیکوکاران را در روز عید قربان دریافت نمود و میان نیازمندان توزیع کرد، گفت: سال‌های گذشته عید قربان، فقط یک برنامه در یک روز خاص بود اما امسال برای دومین سال پیاپی با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده تمام مساجد، مراکز نیکوکاری،دامپزشکی‌ها،شهرداری‌ها، دفاتر اصلی کمیته امداد در سراسر کشور و میادین عرضه و ذبح گوسفند شناسایی و از سوی این نهاد به عنوان پایگاه‌های جذب نذورات مردمی در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: مجموع پایگاه های در نظر گرفته شده 84 مورد در نقاط جغرافیایی مختلف بود تا نیکوکاران بتوانند کمک های خود را با سهولت بیشتری به نیازمندان اهدا کنند.
صیادی با بیان اینکه امسال اولویت اعطای نذوارت قربانی با سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان یتیم و محسنین و خانوارهای دارای بیمار صعب العلاج بود،گفت: با توجه به نبود امکانات برای نگهداشت گوشت قربانی، پس از نیازسنجی اولیه خانوارهای نیازمند برای توزیع سریع این نذورات شناسایی شدند.
وی یادآورشد: با توجه به در پیش بودن عید سعید غدیر، مراکز مختلف کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات مردم نیکوکار هستند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.