به گزارش روز دوشنبه ایرنا، صبح قزوین به نقل از حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان نوشت: پیگیری‌های انجام شده در خصوص مسائل زمین‌های هفت‌سنگان نتایج ملموسی داشته و پیشرفت خوبی در این پرونده حاصل شده است.
امام جمعه قزوین همچنین گفته است متاسفانه در این دور از انتخابات تخلفاتی صورت گرفته که اگر کاری انجام ندهیم و در دوره‌های بعد شاهد تخلفات گسترده‌تری خواهیم بود و نباید در دوره‌های بعد اجازه چنین تخلفاتی داده شود.
این پایگاه خبری همچنین به نقل از مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین خبر داده است که کتاب ضرب المثل‌های مردم قزوین بزودی رونمایی می‌شود.

پایگاه خبری شاخص:
این پایگاه خبری به نقل از معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داده است: احداث ساختمان‌های پرخطر در مجاورت شریان‌های حیاتی شهر ممنوع می شود.

*پایگاه خبری چهلستون:
پایگاه خبری چهلستون نیز یکی از عناوین مهم خبری امروز دوشنبه خود را به شهردار شدن مسعود نصرتی شهردار بومی و سابق قزوین در کلانشهر رشت اختصاص داده است.
تیتر عنوان اصلی این پایگاه خبری در خصوص مطلب یاد شده، این بود:
نصرتی با 11 رای شهردار رشت شد
از دیگر عناوین امروز مربوط به این پایگاه خبری، خبری در خصوص اولویت احداث نیروگاه های بادی و خورشیدی برای تامین انرژی استان در کارگروه زیربنایی بوده است.
عنوان این پایگاه خبری در این خصوص خبر یاد شده، مطلب زیر بود:
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد:
نیروگاه‌های بادی و خورشیدی اولویت استان برای تولید برق
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.