به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز شنبه در آئین شکرانه تولید محصولات زراعی استان قزوین که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد،افزود: رکن رکین اقتصاد مقاومتی، کشاورزی است و مصداق توجه به تولید داخلی در اقتصاد مقاومتی محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند که با وجود مشکلات بسیار زیاد بار سنگین تامین نیازهای غذایی کشور و استان را برعهده دارند.
وی ادامه داد: در دولت یازدهم اقدام های بسیار خوبی در حوزه توسعه کشاورزی استان صورت گرفته که باید ادامه یابد و علاوه بر آن 265 میلیون متر مکعب از 290 میلیون مترمکعب آب تخصیصی از سد طالقان را نیز تحویل گرفته و توزیع کرده ایم.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: کارهای صورت گرفته در حوزه آبیاری تحت فشار در این دولت ستودنی و یک انقلاب بوده است و می توان گفت در 30 سال گذشته خدمات صورت گرفته در این حوزه بی سابقه و بی نظیر بوده است.
محمدی ادامه داد: ما چاره ای نداریم که به سمت روش‌های نوین آبیاری و شیوه های مکانیزه پیش برویم چون بحران کم آبی و فرونشست منابع زیر زمینی، کار کشاورزی و کشت محصولات را با مشکل مواجه ساخته است.
وی در پایان با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان افزود: امیدواریم هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مطالبات گندمکاران اقدام شود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.