به گزارش ایرنا، مهدی عبدالرزاقی دوشنبه شب در آئین تجلیل از تیم های برتر مسابقات چهارجانبه پیشکسوتان فوتبال در ورزشگاه سردار آزادگان افزود: با احیای این باشگاه امیدواریم از چند رشته مستعد برای حضور در مسابقات باشگاهی کشور حمایت شود.
وی، ارتقای نشاط و سلامت شهروندان را از وظایف شهرداری ها عنوان کرد و گفت: در همین زمینه شورا و شهرداری قزوین می کوشد تا با کمک به ورزش همگانی به تقویت تندرستی و نشاط شهروندان کمک کند.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت توجه به ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان، خاطرنشان کرد: ورزش همگانی امروز به یکی از ارکان زندگی شهرنشینی تبدیل شده است و در صورت بی توجهی به آن سلامت بخش زیادی از مردم به خطر می افتد.
عبدالرزاقی با اشاره به ایجاد کمیسیون تخصصی ورزش به نام ورزش و سلامت در شورای دوره پنجم، گفت: امیدواریم این اقدام به تقویت و انسجام بیشتر برنامه های ورزشی که شهرداری آنها را تدارک می بیند، منجر شود.
وی در پایان با بیان اینکه با ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان باید یک شهر پویا و سلامت داشته باشیم، گفت: در کنار تقویت ورزش همگانی، مدیریت شهری قزوین در دوره جدید حمایت از قهرمانان ورزشی را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.